"Suurin ihme on mielenrauha" -Amma-

tiistai 17. elokuuta 2010

Tunnen ja aistin

Silmät ovat minulle tärkeät. Niillä visualisioin kaiken mitä ympärillä tapahtuu. Ne lähettävät aivoihin impulsseja, jotka juuri tämän hetkinen mieleni muuttaa tunteeksi jättäen muistijäljen aivoihini.

Muut aistini tukevat silmilläni nähtyjä asioita. Rakastan eksoottisia tuoksuja, jotka antavat mieleni vaeltaa mitä uskomattomimpiin maailmoihin. Äänet virtaavat lävitseni tehden visuaalisen kokemuksen entistä todellisemmaksi. Musiikkia kuuntelen sydämellä. Maistan, haistan ja rakastan tunteella. Järki on musta laatikko, joka asustaa alivuokralaisena jossakin kohtaa aivojani. Juuri siksi minä olen minä visuaalisesti hurahtanut yksilö.

Olen visuaalinen kokonaisuus, ulkoisesti katsojan subjektiivinen kokemus. Myös sinä ja koko maailmankaikkeus on jokaisen itse kokema. Onni, onnellisuus tai vaikka onnettomuus on aina ulkoisesti mielen tuottama tunne. Sisäisesti minä olen henkilökohtainen minä itse.

Ei kommentteja: